wtorek, 26 marca 2013

Ciasteczka musli z nutką alkoholu

Ciasteczka proste i bardzo łatwe w wykonaniu. A do tego bardzo szybko się je robi.


"Nutkę alkoholową" uzyskałam z masy krówkowej o smaku truflowym z alkoholem BAKALLAND



Składniki (na ok. 20 ciasteczek):

2 czubate łyżki margaryny
2 łyżki oleju
1/2 szklanki cukru
1 jajko
1/2 szklanki mąki
5 łyżek masy krówkowej o smaku truflowym z alkoholem BAKALLAND
2 szklanki musli

Wykonanie:

Margarynę rozpuszczamy i po wystudzeniu mieszamy z olejem i cukrem. Mieszamy na gładką masę.



Następnie dodajemy mąkę, jajko oraz masę krówkową i znów mieszamy na gładką masę.
Dodajemy musli i mieszamy (najlepiej dużą łyżką).

Tak uzyskaną masę wykładam łyżka na blachę (najlepiej wyłożoną papierem do pieczenia, ale można blachę nasmarować olejem i też będzie dobrze).



Pieczemy 20 minut w temp.160°C


Mi smakuje...

16 komentarzy:

  1. Wyglądają przepysznie:) Na pewno skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ! Może zrobię takie na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm pychota, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, zjadłabym :D
    Świetna jest ta podłużna miseczka :D


    Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają rewelacyjnie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. smakowicie wyglądają i chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie przegryzki, więc przepis podkradam na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie wygląd średnio zachęcający, ale sądząc po składzie i sposobie przygotowania powinny mi smakować, chętnie wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam ja uwielbiam takie ciasteczka...


    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do World-Fashion-Style EVE - buziaki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest rano, a ja wpadłam na ten artykuł... chyba nie wypada jeść ciasteczek na śniadanie, co? a może chociaż do kawy?

    OdpowiedzUsuń