środa, 22 maja 2013

Wiosenna pożywna sałatka

Uwielbiam sałatki. Uwielbiam je jeść a jeszcze bardziej uwielbiam je robić. Dzisiejsza sałatka jest bardzo prosta w przygotowaniu, ale jednocześnie bardzo smaczna.

Idealna na szybkie, pożywne śniadanie.

danie wegetariańskie,

Składniki:
- 2 średniej wielkości pomidory
- 2 jajka ugotowane na twardo
- 3 rzodkiewki
- ser sałatkowo-kanapkowy Favita Mlekovita (1/2 opakowania)
- 2 liście sałaty (można dodać dowolna sałatę, jednak ja wybrałam masłową, gdyż taka lubię najbardziej)

- sól i pieprz do smaku
- 2 łyżki jogurtu naturalnego i 1 łyżka oliwy do zrobienia sosu.

danie wegetariańskie

Zaczynam od pokrojenia pomidorów i posypania ich odrobiną soli i pieprzu by puściły sok.
Następnie wkrawam pozostałe składniki.







Dodaję sos przygotowany z 2 łyżek jogurtu i łyżki oliwy. Wszystko razem mieszam i wstawiam na ok. 5 minut do lodówki by smaki się połączyły.

Można dodać ulubione posiekane zioła.

Jeśli chcemy zrobić tą sałatkę na szybkie śniadanie polecam ugotować jajka już wieczorem, by rano zaoszczędzić czas.



Bardzo lubię tą mieszankę smaków. Mogłabym ja jeść nawet codziennie, ale przecież inne sałatki też czekają na swoją kolej ;)

Mi smakuje....

                                                                                      Monika

13 komentarzy:

  1. Mmmm uwielbiam sałatki, pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm wygląda smacznie, ostatnio za mną chodzi sałatka z piersią z kurczaka i ryżem, chyba muszę zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobiłaś mi ochoty na jajko! :P Ja też lubię taką sałatkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. apetycznie wygląda!uwielbiam sałatki, zwłaszcza te z fetą, nie lubię tylko rzodkiewek

    OdpowiedzUsuń
  5. Strzał w dziesiątkę, uwielbiam każdy składnik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie zrobić!
    Obserwuję i czekam na kolejne przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też robię coś podobnego ale bardziej w stylu grecjiej. bardzo lubię fetę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszności..........
    Niby proste składniki, ale super pomysł z jajkiem - myslę ze ciekawy smak wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie. Spróbuję zrobić ją jutro z małą wariacją, ponieważ mam rukolę do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do jedzenia jestem wybredna, a na Twoim talerzyku- wszystko co uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. momentalnie zrobiłam się głodna! ;)

    OdpowiedzUsuń